Hur returnerar jag en produkt?

Om din produkt ankmommit med Posten så medföljer en returetikett som du kan använda om du ångrar ditt köp.

Har produkten ankommit med UPS eller LGT så gäller nedan information:

1. Kontakta support@lectus.se och meddela att du vill returnera varan. Ange ditt ordernummer och artikelnumret på varan du vill returnera i mailet.
2. Ange adressen där du vill få paketet upphämtat. Tips! Jobbar du under dagen ange din arbetsplats adress med Co Företagsnamnet.
3. Vi skickar dig en returföljesedel och en etikett. Fyll i följesedeln och bifoga paketet samt skriv ut etiketten och tejpa på paketet.
4. UPS/LGT kommer till den angivna adressen och hämtar paketet på returdagen mellan 08.00 och 17.00.
5. Vi återbetalar ditt köpbelopp inklusive eventuell fraktkostnad och drar automatiskt av returfraktkostnaden.

Varan måste returneras i säljbart och oanvänt skick

För att vi ska kunna sälja den returnerade varan måste den anlända till oss i oanvänt skick. Ser vi vid returen att varan använts eller varan ej är i säljbart skick så godkänns inte returen och återbetalning uteblir. Vill du ha tillbaka varan vid en icke godkänd retur får du stå för fraktkostnaden.

This entry was posted in . Bookmark the permalink.

Comment on this FAQ

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *